My Nuffy

Sunday, May 2, 2010

Tempahan lagi......


Alhamdulillah.... Hampir setiap bulan ada saja tempahan yang aku terima. Syukur sangat - sangat.... Kali ni aku terima tempahan daripada opismate aku kak Ajar untuk majlis cukur jambul anak perempuan dia, Arissa. So cute.... Hari tu ada dia bawak ke opis kejap.

Kak Ajar tempah sebanyak 150 biji cupcake. Half perisa coklat, half lagi perisa oren. Sepatutnya aku hantar petang semalam tapi malam baru sampai ke tangan kak Ajar.... Huhuhu.... Sori ye kak....

Actually pagi semalam lepas jemput encik abi kat stesen KTM, aku jemput mak pulak. Mak balik awal sebab aku nak bawak dia pegi kenduri kawen kat Melaka..... Balik kejap siap - siap, lepas tu patah balik ke Gemas pulak sebab nak kena jemput Tok Mak.... Rupanya pagi tu my father  & mother in law jemput tok mak & mak lang kat kampung...

Sepatutnya jugak aku konvoi dengan kak erna tapi tak jadi coz kiteorang lambat sangat.... Huhu.... Pun sorrryyyy......

Anyway tahniah kepada Pojie & hubby! Selamat pengantin baru and semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ye....:-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++