My Nuffy

Sunday, May 2, 2010

Menunggu Si Jantung Hati.....


Semalam (01.05.2010), encik Abi akhirnya selamat juga sampai dengan menaiki train..... Awal pagi lagi lepas hantar mak pegi kelas haji,  aku dah jadi cik pacak kat KTM tu. Dari Kluang ke Gemas taklah lama sangat perjalanannya kan tapi bagi kiteorang ni yang memang tengah angau, 2 jam lebih tu macam 20 jam rasanya.

Bila aku nampak je kepala train tu, nak melompat - lompat aku rasanya. Nasib baik badan dah berat je! Kalau tidak Confirm Encik abi ikut pintu belakang.... kuikuikui...

Bila nampak je Encik Abi turun daripada train, terus aku rasa nak menangis. Rasa macam setahun dah tak jumpa..... Huhu..... Ni baru seminggu..... Belum sebulan.... belum setahun..... Waaaaaaaa....... Sadisnya!

Tapi hari ni Encik Abi dah nak balik Kluang semula...... Hmmmmm...... Kejap je kan.... :-( Tapi minggu depan dah hari konvo beliau!  So me and the whole family akan berada di sana meraikan beliau! I wonder nak buat kek ape eh????!!!!!

Cupcake kah????!!! Cheese Cake kah????!!! No idea la beb..... Tapi ofcozla aku akan buat sendiri kan! Walaupun aku belum cukup expert lagi dalam bidang ni tapi aku sanggup nak belajar. Aku sanggup buat ber ulang - ulang kali asalkan hasilnya nanti memuaskan....

p/s : mintak - mintak encik abi berlama - lamaan di sini sebelum balik ke kluang..... Nak bermanja - manjaan dulu hokey! Kuikuikui......

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++