My Nuffy

Sunday, May 30, 2010

terima kasih sayang:-)


Usia perkenalan kami sudah pun melepasi setahun beberapa hari yang lepas......
"selamat ulangtahun perkenalan kita yang pertama sayang :-)"
setelah beberapa kali buat alasan, last2 baru hari ni dapat ilham untuk uat n3... itu pn lepas aku terdiam seketika time aku baring atas riba dia.....
terdiam dan terfikir..... serta apa tindakan yang patut aku lakukan.....
3 perkara yang tiba2 terlintas dalam fikiran aku.....
lama juga aku tenung dia.... kejujuran serta keikhlasan jelas terpancar dari riak wajahnya.... sudah cukup membuatkan aku terharu atas segala pengorbanan dia terhadapku.... cukup2 besar.....
kenapa aku tidak bertemu denganya seawal dulu........ kenapa???
sekurang2nya aku bahagia melayari karenah manja dia,kesabaran dia serta kasih sayang dia yang cukup2 tinggi kepadaku.... 
jujur... 
aku cukup bahagia bersama dia... lagi2 lepas kami melansungkan pertunangan pada 14/01/2010 lalu....
kasih sayangku padanya makin mendalam.... cintaku padanya cinta yang abadi selamanya...
dengan dugaan dan cabaran yang tak putus2 datang sejak kami kenal, itu semua sedikit pun tak melemah semangat aku untuk terus mempertahan cinta ini.....
ikatan yang dibina cukup kuat... ombak badai, taufan melanda sekalipun aku akan tetap mempertahankan hubungan suci ini....
sejauh manapun aku pergi, seramai manapun manusia yang aku temui, bukan alasan untuk aku berfoya2 kerana dia yang aku cintai lebih sempurna.... tiada wanita yang boleh menggantikan tempat dia dihatiku.... xkan ada..... hanya dia seorang.....
dedikasi khas untuk wanita yang paling aku cintai, NORLIZAR BTE HUSIN....
 abi cinta sayang seumur hidup abi..........


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++