My Nuffy

Monday, May 10, 2010

Preparation Untuk konVo encik Abi

Alhamdulillah.... Sabtu yang lepas adalah hari yang bersejarah buat Encik Abi. Hari di mana akhirnya beliau telah berjaya menggenggam segulung sijil ( x bergulung pun... saje nak bagi sedap ayat.... hehe ) dalam bidang lukis pelan.

Walaupun hanya peringkat sijil tapi we olls tetap excited! So awal - awal lagi aku dah janji nak buatkan sendiri jambak bunga buat si dia ni... Even aku tak berpengalaman langsung nak buat benda ni tapi atleast aku try jugak buat coz bagi aku, apa yang kita buat sendiri tu lagi berbaloi and bermakna untuk dihadiahkan pada yang tersayang.... betul tak abi????!!! :-)

So hari khamis tu aku dah start mencari bahan - bahannya.....

untuk bear tu je aku berhabis dekat RM50.... Mahallah kat sini.... Tu belum masuk bahan - bahan yang lain lagi tu.... Kira - kira belanja kasar dekat RM70 - RM80 jugaklah berhabis. No wonderla mase aku tengok kat melaka dulu tu dia jual sampai RM 100++.

Tapi tak apa.... Yang penting hasil kerja tangan aku sendiri. Manelah tau lepas  ni ada orang nak order plak kan.... hehehe.....

okeyla jom kite check bahan - bahan yang diperlukan.....



dan hasilnyaaaaaa......


taddaaaaaaaaaaa

sekian persembahan kali ini.

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++