My Nuffy

Sunday, May 23, 2010

-Kelas Cupcake-


Alhamdulillah ini adalah kelas pertama yang aku join. Walaupun pada asalnya encik abi nak ikut sekali tapi memandangkan beliau pun duk jauh nun kat Kluang kan... so kenalah aku sorang je yang pegi.

1st kelas je aku dah datang lambat dah.... hehe. Baik punya kena sound kat cikgu dia.... Tapi aku selamber je... Nak buat macam mana kan.... Aku rasa aku je yang paling jauh. Yang lain semua duk area - area situ gak.

Dengan perut yang berkeroncong masuk kelas..... Muka toye.... Terbau pulak bau cupcake yang sangat sedap! Apa lagi.... Menelan ayak liur jela aku..... Tak sabar nak abes kelas bab nak grab cupcake yang memang terangkat habis!

Dapatla belajar 5 jenis cupcake kat situ tapi yang tak bestnye tak dapat nak buat sendiri..... Balik rumahla kena try!

Antara cupcake yang diajarnya....


InsyaAllah lepas ni kalau ada rezeki, aku nak masuk lagi kelas - kelas kat situ and hopfully minat aku ni akan mencambahkan duit! Wahaha......

So for starting, petang ni nak buat brownies cheesecake!


Tungguuuuu.....

p/s : Encik abi nak masak burger siot..............




No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++