My Nuffy

Monday, May 3, 2010

Semalam yang haru.....



Malas nak letakkan gambar semalam! Coz semalam macam serabai je walaupun pakai baju baru.... Huhu....

Pagi - pagi lagi encik abi dah bergegas nak cari tiket nak balik Kluang tapi apakan daya..... semua tiket ke Kluang telah pun SOLD OUT!

mULalah kepala beliau 'kusut' semacam. Aku????! Mestilah ikut happy coz permintaan aku untuk spend lebih masa dengan encik abi telah termakbul. Hehe..... Yelah, tak puas kan.... nak manje - manje da nak balik..... :-)

Tapi untuk aku melompat - lompat kegirangan di depan encik abi adalah tidak patut rasanya kan.... Hihi... So untuk sedapkan hati beliau, aku pun temankanlah beliau ke Segamat cari tiket kat sane pulak. Hmmmm.... pun semua SOLD OUT! Aduhaiiiii...... Tak dapat nak cakap apalah kan....

Cuma muka kena cover sikitla kan.... jangan bagi nampak happy sangat. Wakaka.... Padahal  Rasa dalam hati ada funfair..... meriah hidup! Tapi dalam pada tu pujuk jugakla kan.... Kang meraung pulak tak dapat balik.... Banjir pulak segamat tu nanti..... Hehe.....

Jalan terakhir, beliau kena bawak viva balik! Mula - mula memang beliau tak nak coz beliau pk nanti aku kena pegi kerja naik motor tapi aku tak kesah pun.... Memang dulu - dulu pun aku memang merempit pegi keje. Setakat 70km/j tu xder hallah...

So memandangkan beliau akan balik naik viva, kenalah dia bawak aku jenjalan dulu kan.... Wajib! ngeeeee..... 1 segamat kiteorang pusing dalam keadaan panas ya amat tu. Last sekali pegi Giant hanya untuk beli rak untuk letak perkakas bahan kek aku. Penatnya jangan ceritalah.... Tambahan pulak encik abi yang nak memandu jauh.... Kesianlah pulak....

Tapi sebelum beliau berangkat balik, aku mintak beliau rehatkan badan dulu. Yelah setelah aku seksa dia jenjalan dalam musim panas terlampau ni kan.... Hihi....

So mb khamis malam or jumaat nanti beliau akan jemput aku and mak ke sane untuk majlis konvonya nanti. Owh lupe aku kena siapkan jambak bunga untuk beliau masa konvo tu nanti. Ingatkan nak buat jambak teddy bear je coz benda tu boleh tahan lama. Kalau bagi bunga tu dah la mahal, tak tahan lama pulak tu. Hmmmm.... Tak sabarnya nak pegi hari konvo beliau! :-)

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++