My Nuffy

Wednesday, December 16, 2009

Aku Terpaksa On9 BloG Malam Ni...

Apa puncanya aku rajin sangat on9 malam ni? Puncanya Cik Kiahlah.... Dia terpadamkan suis lappy aku mase aku tengah syok meroyan main Farm craft. Yelah... Aku tak pandai guna menatang facebook2 yang ade game tu... Line internet pun tak ok... So tak dapekla eden nak download menatang tu. Apa yang ada nilah aku main sampai lebam jari menekan mause tu.(eley... nampak nau bohong...hehe)

Aku pun sengal... Cik Kiah tanya nak padam tV tak? Aku pun bantailah mengangguk tak tengok - tengok. Bedagaklah pun main Farm Craft tu sorang - sorang. Huh... Hapa tetiba aku tengok screen lappy aku dah gulap gulita je. Hadoihaiiiiii.... Buat Magik plak Cik Kiah ni... Nak padam suis tv terpadam sekali suis lappy aku. Hambik kau! 2 in 1.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bencinya....

Ni Bukan pasal Cik Kiah...

Ni pasal Someone...
Im not going to update my blog for a while....
mb forever...

sorry guys...
Bye

1 comment:

oshinz said...

erk.. nape tak mo blogging lagi ke ni?

++Jom Kita Tukar Link!++