My Nuffy

Tuesday, December 29, 2009

Wah Kijam....

Hari ni langsung tak dapat on9 kat opis coz internet macam hampeh... Orang lain sume ok jer on9 tapi aku langsung tak kuar ape... Tensi0n giler beb.... Meroyan aku kejap tak dapat on9 and nak menghapdate blog aku macam selalu... Baru jerk nak masukkan gambar untuk menjeleskan korang... Wakaka... Sah - sah niat tak baik.... Patutla pun tak boleh on9! Padan muke aku... Tapi kejamla... Time aku tengah nak bersuka ria sebab penyelia takder nilah dia meragam.... Huhuhu.... Eh jap - jap... Bos baca tak blog aku ni ha? Mampos aku kalau dia tau aku selalu kutuk dia dengan sengaja... Hahaha.....

Tambah kijam biler  orang TM ni tak datang - datang nak pasangkan Streamyx haku ni ha! Eiii.. ni mue nak buat aku melatop ni! kang aku potong kang! .... Potong... potong... potong... Jangan tak potong.... Huhuhu... Tah aper dibuatnya tah.... Eh saper - saper ada sedara ker kerja TM ni tolong sound sikit.... Lembab! Huhuhu..... Aku yang nak call balik tu yang malas tu... Semak paler aih nak pikir. Lebih baik aku pikir pasal makan... Makan? Hehehe.... sriesly sejak demenjak ni aku memang kuat makan... Biasalah... time dah dekat hujung - hujung waktu ni... Nature call.... hehehe.

Bilerlah aku dapat nak masukkan gambar ni ek... Mase ni internet slow giler... Mau terlelap aku kalau tunggu dia loading gambar aku... Ni pun dah nak lelap gak ni tapi aku gagahkan jugak menulis... Saje... nak jadi penulis blog yang tegarlah katakan... Ahak3x. JAp agi nak gosok baju coz esok boleh bangun lewat sikit... Kemas barang so esok boleh terus sumbat dalam keta... Tempat aku ni dah bersepah - sepah giler ko... Isy malu jerk kalau orang datang tengok. Sah - sah kena cop pemalas! haha...

Oklah... Aku nak gosok baju and pastu aku nak terus tido okeh! Nanti tak pasal - pasal MAC kejut aku tak sedar lagi macam pagi tadi... sib baik sempat pecut sampai kak jun kecut perut... haha... pecutlah sangat....

Oklah..... Daaaaaa...........

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++