My Nuffy

Monday, December 21, 2009

Song Of Death

Amaran :

En3 ini mengandungi benda karut. Sila jangan Baca Kalau anda tak percaya. Terima Kasih...


Sriesly hari ni tak larat sangat- sangat. Penat + mengantuk jawapannya ialah tidur... Tapi nak tidur macam mana kalau aku ada exam????!!!! Jawab2x... Huhuhu... Anyway Esok Last paper... Hmmm... Tak sabar nak Mendeka ko! Hopefully everything ok esok.... Tolong doakan ye...

Owh... aku nak cerita something sebenarnya... tapi tak tahulah korang percaya ke tidak benda ni... Patut ke tidak benda macam ni dipercayai... Kalau tanya MAC comfirm jawapan dia 'Tak Percaya punyo!' Tapi ajak tengok citer momok pun nak kena teman... Hehehe... Ok2x... Aku pun sama... Sudahnya aku langsung tak nak tengok citer tu dah. Baik tengok citer papaDom lagi sekali! Shuker3x...

Eh... Apa aku mengarut - ngarut ni ha???!!! Adohai... Macam ni... Alkisahnya... Pernah tak korang dengar pasal burung kematian? Ataupun burung yang selalu berbunyi kalau ada kematian bakal berlaku berhampiran tempat korang? Ni kire kisah @ dongeng orang - orang tualah kan.. Tak pastilah betul ker tidak sebenarnya... Cik Kiah yang selalu cerita pasal burung ni... Cik Kiah jugak pesan... Kalau dengar burung ni berbunyi jangan tegur... Naper aku tak tahulah pulak... Banyak nau pantang larang eh... Macam mana bunyi die? Bunyi burungla... takkan bunyi orang menjerit pulak kot? Huhuhu... Bagi yang tahu pasal cerita ni macam mana pulak? Korang percaya tak? Atau korang cuba menafikan kebenaran di sebalik cerita ni? Hmmm.... Tak kisahlah yang mana pun tapi kalau korang ada versi lain tentang cerita burung kematian ni bolehlah share ngan aku hea... Aku tunggu citer korang tu tau!

Ok sambung balik cerita aku tadi tu... Since aku mimpi pasal gigi aku tercabut hari tu... Aku asyik dengar burung ni berbunyi je... Aku gelar burung ni burung yang menyanyi song of death... Eeiii... Seram poit... Ingatkan kat rumah je burung song of death ni ada tapi rupanya kat Seremban pun ada... Setiapkali aku jawab exam mesti terdengar burung song of death ni tapi kali ni lagi kerap and lagi kuat... Macam tadi... Kebetulan hari ni tak ramai student yang exam petang so keadaan agak lengang... Ofcourselah sunyi sepi kan... Namapun exam... Tapi rase lain sangat - sangat... Tambahan biler burung tu berlagu dengan sangat lantang dan berturut - turut tanpa henti since the first day aku exam...

Sriesly aku terus rasa tak sedap hati... mulalah aku terbayang macam - macam perkara buruk... Astaghfirullahalazim... Aku jawab tak sampai 3 jam dah keluar dewan... First thing yang aku teringat... Cik KIah... Terus aku call dia... Dengar je suara dia langsung aku lega sangat - sangat... Derhaka punya burung! Kalau aku nampak... aku lecut dengan kasut!Huhuhu...

Aku nak percaya benda ni pun susah... Tak percaya pun susah gak... Coz masa aku balik tadi terus Cik Kiah cakap Hari ni ada dua orang meninggal kat kawasan  ni.... Hmmm... MAC comfirm bengang dengan en3 ni sebab dia tahu kalau aku dah start fikir benda karut mengkarut ni... Emosi aku mulalah tak stabil... Moody... Asyik nak nak cari gaduh je macam tadi... Sabar jelah dia...

So Kesimpulannya... Aku memang tak suka dengar song of death ni... Korang suke?

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++