My Nuffy

Wednesday, December 23, 2009

BaHagianya Dah Abes Peksa....

Salam 1 Malaysia Semua...

Hehehe... Hari ni aku amik EL... Tak laratlah weh walapun bukan aku yang drive. Jadi pesenger lagi penat rupanya poit. Hehehe... Golak yolah kojo eh...

Finally final exam aku berakhir sudah bah... Bahagia sungguh bah dah abes peksa ni tapi still kena masuk kerja... Tu yang duka tu... Bilalah nak jadi surirumah plak ni????!!! Kuang kuang kuang... Bukan apa... comfem kerja melambak tengah tunggu aku kat opis tu... Ade ker? Bukan kerja kau main game and edit blog je ke Cik Liza? Haha... Tu sampingan yang kadang - kadang jadi keutamaan bila aku bosan giler... Tiap - tiap hari bosan walaupun ada KFC dah sekarang kat sini... Hea? Sah - sah makan gaji buta... Huhuhu...

Takper - takper... Tahun depan kita buat azam baru! Nak jugak upgrate sikit kan... Eh tahun depan tinggal baper hari je lagi ni? Korang dah ada azam dah? Yang saper ada pakwe atau laki nama azam tu tak kira ea! Aku? Dah lama ada dah pun tapi ingat nak kena ubah sikitla... Azam macam tak mencabar jerk. Kuikuikui...

Okeh - okeh... Takmo citer pasal zam zam ala kazam ni dulu ea.. Dah dekat nak tahun baru t baru kita citer dengan panjang lebarnya ye. Sekarang ni nak citer pasal semalam. Hehehe..


Semalam kan... MAC teman aku exam ( lepas aku meroyan tak tentu fasal kelmarin). Hujan turun selebat - lebatnya daripada pagi. Sampai Seremban hujan gerimis sikit - sikit. Disebabkan kiteorang sampai awal... so kiteorang melepak dulu dekat Taman sambil dia tolong aku study last minute... Aku kan gemar study last last minute ni... Jangan nak bertunang sok pun last minute jugak sudah... Hehehe... Nasib koranglah hea...

-excited baca modul aku-


-Sempat posing mosing dulu tu-

Alhamdulillah berkat dok mentelaah last minute tu aku dapatlah jugak jawab soklan dengan bangga dan kembang kempisnya. Bedagaks! Huahuahua... Last exam kan... Burung tu pun dah tak bising dah. Dah kena tembak dek orang MPS kot? Haha.. Padan muke ko burung!

Selamat exam, cadangnya nak pegi tengok wayang. Konon - konon nak tengok citer Avatars... tak pun citer My Spy... tapi kan..... Huhuhu.....

eh eh.. takmo citer tu dulu r... nak citer pasal rambut baru ai dulu ea...

-tadaaaa....-

Hehe... Sempat pegi gunting rambut sebelum tengok wayang tu. Owh lupe.. Kiteorang tengok citer Storm worriors je kat terminal. Naper? Sebab masa kiteorang nak blah ke Jusco tu tengah sesak giler... Sungguh aku tak sanggup nak tempuh jalan ke sana. Tak shuker tak shuker... So aku mintak MAC patah balik and tengok kat Terminal 1 jerk ler... Da nasib... tak dapat tengok Avatar sebab movie tu mula lewat sangat. Kalau duduk kat seremban jer bolehla.

Nak ajak Shiera & kekzam dieorang takder pulak... Huhuhu... Takper - takper nanti kite tengok citer len plak came - came ea... (*_^)

So itulah sahaja cerita saya pada kali ini... Wassalam...

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++