My Nuffy

Saturday, December 19, 2009

Yela2x... Sayang tulis blog balik....

Salam 1 Malaysia....

Hehe... Konon - konon nak merajuk panjang... Tak mau tulis blog agi dah... Kononlah kan... Hape... Baru baper hari tak tengok blog aku dah sawan. Tangan pulak gatai je nak menaip citer - citer terbaru aku... Camner nak tinggalkan terus? Ni pun aku curik - curik maser sikit sebab aku kena study lagi! Nanti ada exam... Hari Selasa last paper.

To My dear Abi...

Terima kasih sebab sudi pujuk sayang... Walaupun sayang yang salah... Huhuhu...
Sayang love u too... Always & forever...

Huhuhu.....

to supporters... ( wah... budget ader! hik3x)

thanx jugak ea...

Follower pun makin bertambah nampaknya... hehehe...
Alhamdulillah...
Buat masa ni kite citer yang ringan2 je dulu yer...
Nanti dah abes peksa... Kite citer2 agi ea..
I nak citer sal ending The Little Nyonya...
shuker3x....
Nak citer pasal DVD baru tapi citer lama...
Baik punya... hehehe...
(Ha! Korang pikir aku bli citer aper Ha???!!)
and dah tentulah kisah hidup aku sehari - hariankan...
Mane ley miss ye tak...
hehehe...
So
Chawchinchau....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++