My Nuffy

Sunday, December 20, 2009

Penat r....

Hola - hola...

Salam 1 Malaysia.... Hehehe... Hari ni aku ader exam lagi. Paper Language, Literacy And Communication. Bukan misscommunication ea... Huhuhu. Exam kali ni semuanya aku ulang alik daripada rumah je. Tak pegi pun umah Shiera macam dulu - dulu sampai kekzam dah kecik hati betul dengan aku sebab lama tak datang umah dia. Huhuhu... Nak buat macam mana... Dulu single... sekarang dah berdua. Ahak3x. Budget dah kawen jerk aku ni. Bad pun mesti bengang sebab aku dah lama tak datang sane jumper dia. Last jumpa pun masa aku datang PTG dulu. PTG pun dah tak jejak lagi dah. Faham - faham jelah ye bagi yang faham... Yang tak faham buat - buatla faham jugak. Maklumlah blog aye ni memang penuh dengan teka - teki. Huk3x.

Actually aku janji nak tido seremban and banjer dieorang Karoks... Tapi apa kan daya... Aku ada exam direct... study pun kire last - last minit jer ni. Nasib baiklah ada jugak yang sangkut. Hmmm... Rindu sangat - sangat sebenarnya dengan dieorang... Teringat masa muda - muda remaja dulu... Ahak3x. Aktiviti aku kat sana dengan dieorang jalan - jalan makan angin... shopping mopping... tengok movie... karoks.... Hmmmm... Tu masa single dululah... Takder orang nak temankan aku pun.. Kalau ada pun... Hmmm.... Isy tak maulah bukak citer lama...

Dulu - dulu tak kisah pun pasal ongkos ni. Dieorang ni memang tak berkira. Kalau aku tak cukup duit... dieorangla yang sudi pinjamkan... Kalau bab makan lagilah... Sampai aku selalu tumpang kat umah dia pun dieorang tak mintak bayar. Siap bagi kunci spare lagi kalau - kalau aku nak datang sana tapi dieorang tak ada. Mana nak carik kengkawan macam tu poit? Korang ada? Huhuhu...

Tapi tulah... sekarang ni aku banyak habiskan masa dengan MAC je sampai dieorang terasa diabaikan oleh aku. Huhuhu... Sedey - sedey... Kalau datang tidur sane comfem kena kutuk kaw - kaw punya. saper suruh buat sombong tak singgah umah dieorang Kan3x???!!! Hmmm.... So hopefully nanti ada masa aku dapat jugaklah tidur sana. Borak - borak... lepak - lepak kat siang malam sampai pagi macam dulu - dulu... Lepak - lepak kat The Curve lagi... Survey barang - barang kat Ikea... Tengok movie ramai - ramai kat Jusco... Karoks.... Tapi yang paling penting nak manja - manja dengan Shira and Kekzam.... Waaaaa.... Rindunya....

Ok - ok... Kesat hingus tu... Habis cerita sedey... Aku ada exam lagi esok paper Prinsip Pengajaran dan Pembelajaran Awal Kanak - Kanak. Nasib baiklah paper tu petang. So bolehlah aku bangun lambat sikit esok! Hehehe... Owh... Lupe pulak... Esok aku nak pegi opis kejap sebab nak hantar borang cuti untuk Rabu and Khamis. Kalau dapatlah.... Tak laratlah... Esok mungkin orang TM nak datang pasang streamyx! Yahooo... Tapi aku mungkin tak sempat nak tunggu.... MAC tak balik lagi ni daripada Cherating... Alahai... Malas pulak nak menyusahkan dia... Kereta pun dah sampai tempoh nak kena servis. Tu pun kena tunggu MAC balik dulu sebab kad servis kat dia.

Owh.. korang nak tau... semalam tayar kereta aku kena paku. Tak sampai sekerat jalan baru aku perasan... Tu pun sebab bunyinya lain macam je. Kebetulan aku exam pagi... Tak sempat pun nak carik bengkel ke hape so redah jelah bawak ke Seremban... Korang bayangkanlah.... bahaya ke tak bahayanye... Nak buat macam mana kan? Balik daripada exam baru aku carik bengkel. Korang nak tau aku carik bengkel kat mane? Nun... Kat Tampin.... Sengal tak sengal aku ni... Nasib baikla tak ada apa - apa jadi... So korang tolonglah doa - doakan aku selamat sepanjang perjalanan aku nanti ye...

p/s : kalau kita mimpi gigi kita tercabut apa maknanya ea? Kalau ada sape - sape yang tau boleh tak bagitau kita? Mekacih....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++