My Nuffy

Thursday, December 3, 2009

Sayur-nara my sista

Baru aku hengat! Hari ni kakak and anak - anak dia berangkat ke Sabah sudah (asal slang sabah plak ni????!) Pukul dua tadi rasanya die naik flight. Owh... cakap pasal flight ni baru aku teringat. Aku nak tempah tiket kapal terbang. Air Asia Bagussssss (la konon). Murah beb. Tak sampai 10 ringgit malaysia. Nak pegi mana? Pegi honeymoonla..... Huahuahua.... Tak koser mak aih!

Hadiah birthday Cik Kiahla.... 05/12/2009 ni. Dia sibuk cakap anak dia yang baru pindah Sabah tu nak bawak dia pegi Sabah tapi aku sangat yakin anak dia tu tak bawak punya! Kalau bawak pun lambat lagi. Sebab? Korang mesti kata aku sakit hati sebab dia tak ajak aku kan? Sorryla... Tak koser aku nak jeles - jeles or sakit hati ok! I boleh pegi sendiri. Aku cakap macam tu sebab aku kenal sangat dah perangai dia. Macam K3!;*^&! Sudahnya kang orang tua tu melalak sorang - sorang. Rindu kat anak dengan cucu - cucu dia.

So aku sebagai anak terbiar yang prihatin ni tak naklah tengok Cik Kiah tu melalak - lalak bagai nak rak nanti. Dah tu nanti tiap - tiap hari di bacanya kat aku Pasal isu tambang murah and Sabahan. Manalah aku tak sampai hati tapi yang sakit hatinya akak aku tu jugak yang dapat nama. Akak aku tu jugaklah yang baik... yang bagi duit.... yang dengar cakap.... Pendek kata all the credit goes to her la... Aku jugak yang degil... Aku jugak yang kedekut... aku jugak yang selalu buat mak aku sakit hati.... padahal nak pegi mana - mana sume aku... nak beli apa - apa sume aku.... takder duit pun cari muka aku...Adil ker? Adil la kot sebab Cik Kiah selalu gorengkan ketam untuk aku. Ahak3x!

Yela2.... Aku sayang Cik Kiah tu..... Sayang sangat - sangat.... Along pun sayang gak.... Eh? Along? Saper pulak tu? Haha.

Aperpun sayur-nara la my sista. Kita jumpa raya tahun depan!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++