My Nuffy

Wednesday, December 9, 2009

Silver Saturday


Sabtu lepas seperti yang pernah aku bagitau korang, aku ada game bowling kat Seremban tapi sebelum tu aku kena follow Cik Kiah pegi kenduri umah sedara sepapat dia dulu. Dahlah gerak lambat. Nasib baiklah MAC maintain jer sabar. Hehehe....


Ni masa baru sampai kat rumah kenduri

 
Muker sries giler...



Mak aii... Aku ker tu?



Perut tak cover langsung! Ahak3x




 
"Bola ni ringan kot...." hehehe


Ni sebagai bahan bukti kata MAC...


Muka kepenatan

Malam terus sakit kepala. Esoknya demam. Cik Kiah boleh pulak pegi kenduri kawen kat Muar ikut adik dia. Aku siap call ngadu tu sebab orang kat rumah mua takder. Tinggalkan aku dengan budak dua orang tu je. Huhuhu.... Balik ciapla mua kena dengan Cik Kiah. Hahaha. Padan muke korang!


No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++