My Nuffy

Saturday, December 5, 2009

Sambut Birthday Cik Kiah Awal 1 Jam... Salah ke?

Happy Birthday to my Beloved Cik Kiah!!!!!!!

Hehehe.....

Entah apa mimpi aku hari ni (04/12/2009) nak celebrate birthday Cik Kiah awal - awal buta gamaknya padahal tinggal 1 jam jer lagipun. Tak bolehla pulak nak tunggu.... Gelojoh! Ahak3x. Dah aku terexcited balik tadi beli kek and present. Nak buat macam mana kan3x???!! Lagipun aku kan anak die yang paling prihatin (prihatinlah sangat). Anak kesayangan dia tu... ada wish? ada? Tapi... ada sideeffect tak sambut birthday awal - awal ni? Isau pulak aku.... HuhUhU...

Tapi aku kecik hati betullah... Macam - macam benda pasal orang kat rumah ni yang buat aku kecik hati...Yang buat aku paling kecik hati.... Cik Kiah macam tak hargai je apa yang aku buat untuk dia. Aku belikan hadiah handphone baru untuk dia, dia boleh kata aku membazir... Abes yang kain baju tudung dia yang melambak kat dalam bilik tu tak pulak membazir? Sedekah tak mau! Memang kecik betullah hati aku... Lau tak mau senang jerk... Bagi balik kat aku (buruk sikulah pulak). Aku belikan dia handphone baru sebab handphone lama dia dah burok sangat. Bukan setakat burok.... Kalau orang call... dia boleh tak dengar... Serius punya cipan...

Yelah - yelah... aku tau aku tak berduit... Tak duduk kat Sabahan...(ada kena - mengena ke?) Tapi aku sayang Cik Kiah apa... Sayang sangat - sangat... Cik Kiah jer yang tak paham - paham. Takper... Tahun depan biar tak payah sambutlah. Wish je dah cukupkan? Celebrate pun orang tak hargai... Nak buat apa.

Okeh - okeh.... No more tears ye dear... Biarlah aku jadi anak terbair pun... Merempat baik pun... Asal aku tetap sayang Cik Kiah & along. Huhuhu....

(Aik! Along lagi?)

Hehehe.....

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++