My Nuffy

Sunday, December 27, 2009

New Year... New Spirits...

Sedar tak sedar dah pun nak sampai ke penghujung tahun 2009... Maka usia aku akan bertambah lagi setahun... (But Im still looks younger okeh! Ahak3x - gelak tak ikhlas). Apa ada pada usia? Macam - macam ada... Makin bertambah usia... Makin bertambahlah kedut kat muka kau tambah - tambah biler kau asyik masam mencuka 24 jam. makin bertambah usia... makin  kau gatal menghitung hari nak naik pelamin ( bagi yang bujanglah kan...). Makin bertambah usia... Makin kau kau risau berapa banyak tabungan kau sekarang. Kira - kira macam tulah bila dah bertambah usia ni. Lilin pun makin banyaklah kan biler kau sambut birthday kau yang ke tuuttttt..... Hehehe.

Biler usia dah bertambah... Kadang - kadang tanggungjawab pun makin bertambah... Kalau dulu berdua... sekarang dah bertiga... Kalau dulu bawak motor je... Sekarang dah ada kereta pulak... Kalau dulu bujang... sekarang dah kahwin... Isy... Apersal aku asik citer pasal Kahwin jer ni ek? Gatal ea???!!!! Hehehe... Saper taknak kahwin poit...

Hujung tahun ni saja ada 2-3 orang kengkawan sekolah aku kahwin. Congratelah to Nizam Dollah @ Nizam pendek and Siti Zainab Yusof yang telahpun melangsungkan perkahwinan mereka dengan pasangan masing - masing. Lama dah pun tak jumpa diaorang ni.... Anyway semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...

Aku? Hmmm.... Perancangan tu memanglah ada... Tapi tak tahulah bila kan... Kalau ada jodoh... Adalah... InsyaAllah.... By da way tadi Cik Kiah bagitau aku something... Pasal Someone ni.... Dengarnya tak lama lagi nak melangsungkan perkahwinan dah dengan gadis pilihannya... orang Melaka..(macam familiar jerk). Dengar khabarnya lagi tak buat di sini... Just buat kat belah perempuan jerk. Mana Cik Kiah dapat cerita ni? Huh... Reporter professionallah katakan... Kebetulan mak dia cerita kat tukang gunting rambut tempat Cik kiah gunting rambut semalam. So orang tu pulak cerita kat Cik Kiah.... Gitulah gamaknya...

Terus terang... langsung tak ada effect pun cerita tu kat aku... mengusik - usik perasaan ker... Mengusung rindu ker... Normal jerk... Cuma tercabar jugaklah sebab dia dah mendahului aku... Cis! Anyway tahniahlah... Akhirnya ada jugak orang yang tahan dengan perangai dia tu. Kung3x.... Kejam tul bunyi dia kan... Tak kesahlah... Yang penting masing - masing dah ada kehidupan masing - masing... Aku pun bakal bergelar.... Cikgu suatu hari nanti... Semoga apa jua impian akan tercapai hendaknya....

So tahun baru... semangat baru... jiwa baru.... Azam baru.... Semuanya baru.....
Chayuks3x!!!

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++