My Nuffy

Thursday, December 24, 2009

Muka buku oh Muka buku

Apa yang seronok sangat muka buku ni tah sampaikan budak tadika pun dah ada muka buku. Budak - budak opis aku sekarang ni tengah sibuk dok menggodek muka buku ni. Anak sedara aku pun sibuk tanya aku ada muka buku tak... Siap tunjuk muka buku dia lagi dengan bangganya... Mata buntang... mulot senget benget... Lawa sangatlah tu konon... Aku jugak yang ambik gambar tegak macam tugu negara... Nak posing pun malu - malu rimau... Huhuhu...

Kisah muka buku ni dah lama pun sebenarnya... Cuma aku yang agak - agak kehuluan skit... Baru nak belajar - belajar buat muka ni. Itu pun atas dorongan member opis aku jugak yang sibuk bercucuk tanam bagai kat muka buku ni. Cam terujalah jugak kan coz aku kan hantu game walaupun sampai sekarang aku tak jumper pun game yang dia cakap tu... Huhuhu... Sahla aku ni buta muka buku... So atas dorongan tu tambah pulak tak mau ngaku kalah dengan anak sedara aku yang ada muka buku tu... So aku pun buatlah satu... Taruk muka aku dengan MAC... Dengan harapan aku dapat main macam - macam game... haha. ( Memang patut pun kat opis kena block! Tak jadi keje dibuatnya...)

Jangan Cik Kiah pun nak buat muka buku jugak nanti sudah... Parah pulak aku tak dapek guna lappy... huhuhu...

Apapun... aku still setia dengan blog ni coz ni je yang tak menyemakkan kepala otak aku nak mengedit bagai... nak add orang lagi... terutama orang - orang yang tak berkenaan... Saper - saper yang memang kaki muka buku ni awal - awal acik mintak maapla yo.. Acik memang tak ghoti bab muka buku muka buku ni... Kalau ado yang sudi nak tolong ajarkan boleh yo... Bosar pahalo... kurang doso.... Huahuahua...

So sapo - sapo yang berajat nak add eden tu bolehlah add den yo :

den guno namo : faulizar fauzi
email den : kdgungu@gmail.com

*muka buku = facebook

No comments:

++Jom Kita Tukar Link!++