My Nuffy

Sunday, December 20, 2009

Ini Bukan Mimpi Basah

Sejak aku dapat mimpi tu aku memang tak senang duduk. Aku bagitau dekat MAC... dia marah aku balik sebab selalu sangat fikir pasal benda - benda karut - marut ni. Salah ker? Huhuhu...

Aku bukan nak sangat pun pikir pasal benda ni... Bukan masuk peksa pun... Tapi benda ni asik ikut aku daripada pegi exam sampai balik exam... Apa tandanya tu?

So sebagai tanda protes and tak puas hati sebab tak ada sape pun yang sudi nak bagi jawapan kat aku... Aku pun menggoogle lah pasal tafsir mimpi ni. Perkara bodoh yang aku selalu buat. Tanya pasal makna mimpi basah... Basah? Ahak3x.... Sengal... Bukan mimpi basahla poit! Ini betul - betul mimpi... Yang main - main masa kita tidur...

Keputusannya....


Mimpi giginya tanggal sendiri (bagian yang atas) : Akan berduka cita, karena orang tua ditimpa kemalangan.

Gigi
Jika anda bermimpi sakit gigi dan menangis, tanda akan menerima halangan. Anda mimpi merasa giginya terlepas, bertanda akan ada yang meninggal dunia dalam kalangan keluarga atau dirumahnya sendiri. Jika mimpi yang terlepas gigi atas ada orang tua yang meninggal. Jika mimpi yang terlepas gigi bawah ada saudara yang meninggal.
Again...
Memang aku tak puas hati... Sangat - sangat tak puas hati... Kenapa perlunya tafsir mimpi yang macam tu? Supaya aku akan bersusah hati... Bergunda - gulana  sepanjang hari memikirkan benda yang entah betul entahkan tidak tu? Setan!
Please 3x... Doakan tiada apa yang buruk yang berlaku pada kami & keluarga kami...








2 comments:

++Jom Kita Tukar Link!++